English
یادداشت ها

  

  

کمینه گرائی رقمی  مواجهه ای آدابی؛ با اعتیاد اینترنتی همراه در زمانه ی تحول رقمی، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

 

 دانشگاه خیلی دیر است. مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

 

 پذیرش دانشجوی خارجی در ایران، انتظارات و الزامات؛ دکتر رضا حسینی ابرده، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

نقد برنامه راهبردی انجمن توسط مهندس سید ابراهیم ابطحی ، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

   

 
     

تعلیم و تربیت انتقادی هنری ژیرو در گفتگو با او(عصیانی ایلیچی یا پرده دری از  مطامع  نو- آزاد منشی)؛ مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 98/3/22 

 

 

 نوآوری و تغییرعلی رغم فرهنگ دانشگاهی، ﺟﺎن داﺑﻠﯿﻮ. ﭘﺮادوس، ﻣﻌﺎون و اﺳﺘﺎد ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻨﺴﯽ

 

  تغییری پیش برنده درآموزش مهندسی درمقیاس جهانی، لوئنی مورل، مدیر موسسه لوئنی مورل و شرکا و
  رئیس موسسه اینُواهاید
 

 

 ضوابط و راهنمای برپائی اطاق های سرمایه فکری در دانشکده های مهندسی،جهت بهره گیری اندیشمندانه از  سرمایه های فکری کشور در دانشگاه ها، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 97/11/27  

 

تاریخچه ارزشیابی برنامه های آموزش مهندسی در ایران، دکتر حسین معماریان، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استاد دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران- 97/11/01

 

نگاهی گذرا به سابقه ارزیابی مستمر کیفیت در آموزش عالی ایران، دکتر عباس بازرگان، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران- 97/11/1
بودن، به جای: اصرار بر راندن یا ابرام بر ماندن، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 97/10/28 

احیای پروژه های مهارتی درسی و دوره ای کارشناسی، راه حلی عاجل برای مقابله با بی پیشگی ناشی از کم مهارتی دانش آموختگان مهندسی، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 97/5/29 

 

 

 مروری نقدگونه بر پیش نویس آیین نامه ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 97/5/2

 

 کنکاشی در ضرورت  پژوهش در مشخصات ارتباطی جهان مجازی برای درک و مناسب سازی  شالوده ای  کارآ جهت آموزش انسان  دوزیست معاصر، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو هیأت مدیره و دبیر کمیته  پژوهش  انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

 

فهم تأملی در آموزش مهندسی، جنیفر ترنز

 

 

ملزومات و اثرات برنامه‌های تبادل بین‌المللی کارآموز در دانشگاه‌های ایران، کاتلین هیر،کارآموز شاغل در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 

دریافت فایل انگلیسی ( دانلود)

دریافت ترجمه (دانلود)

 آسیب شناسی واگذاري وظیفه بازبینی و تدوین برنامه هاي درسی آموزش مهندسی به دانشگاه ها، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو هیأت مدیره و دبیر کمیته پژوهش انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف
 برایان فرانک (رئیس انجمن آموزش مهندسی کانادا)، چگونه بدانیم که چه چیزی در آموزش مهندسی کارآمد است؟

 جان هی وود، پیشگامی فراتر از زمان خود (استاد بازنشسته کالج ترینیتیی دوبلین) 

 

 آموزش یاد دادن نیست، یاد گرفتن است. ( جان کوان، استاد بازنشسته توسعه یادگیری، دانشگاه آزاد بریتانیا)

 ضرورت بین المللی شدن آموزش عالی (با تاکید بر آموزش مهندسی)،دکتر جعفر توفیقی داریان، عضو هیأت مدیره انجمن آموزش مهندسی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس جمعیت توسعه علمی ایران

 ضرورت برپائی و استمرار گفتگو در گفتمان آموزش مهندسی در انجمن آموزش مهندسی ایران با گشایش پیش گفتمان پایه ی مهارت های دانشجویی,مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو هیأت مدیره و دبیر کمیته پژوهش انجمن آموزش مهندسی ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

     

 

 ضوابط و راهنمای برپائی اطاق های سرمایه فکری در دانشکده های مهندسی،جهت بهره گیری اندیشمندانه از  سرمایه های فکری کشور در دانشگاه ها، مهندس سید ابراهیم ابطحی، عضو انجمن آموزش مهندسی  ایران، استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف - 97/11/27  

 


استعلام وضعیت عضویت
کلیه حقوق این وب سایت برای انجمن آموزش مهندسی ایران محفوظ است.